Kancelárie sú ideálnym riešením:


  • Ak nechcete mať žiadne vstupné investičné náklady.
  • Ak nechcete strácať čas so zariaďovaním nových kancelárií, starostlivosťou o prevádzkovanie, upratovanie a údržbu priestoru.
  • Ak potrebujete malometrážne priestory v prestížnych administratívnych centrách.
  • Ak potrebujete administratívnu podporu, ale nechcete zamestnávať sekretárku alebo recepčnú.
  • Ak ste novovznikajúca spoločnosť a máte iba jedného zamestnanca.

Prenájom a služby

  • Okamžitý dlhodobý aj krátkodobý prenájom moderných zariadených kancelárskych priestorov už od 10 m2
  • Prenájom zasadacích a konferenčných miestností
  • Možnosť využívať služby virtuálnych kancelárií
  • Profesionálne služby recepcie a asistenčné služby
  • Business lounge s príjemným posedením a kuchynkou s kvalitným kávovarom
  • Pravidelné business raňajky pre klientov centra s možnosťou nadväzovania vzťahov

Lokalita

  • Moderné administratívne centrá – EUROVEA, ZUCKERMANDEL
  • Kompletná infraštruktúra so službami
  • Krásne výhľady na mesto, Bratislavský hrad a Dunaj
  • Dostupnosť do centra mesta a k hlavným bratislavským pamiatkam

Výhody

  • Top lokality
  • Žiadne počiatočné investičné náklady na vybavenie kancelárie
  • Flexibilné zmluvné obdobie
  • Okamžitá možnosť prenájmu zariadených kancelárií
  • Veľkorysé spoločné priestory